Vi tog en tur till Stockholm

På vägen ner passade vi på att hälsa på lilla grynet Notte som inte var så liten längre!! Han hade blivit en stor och stilig yngling som jag gissar väger en bit över 2 kilo nu. Det var så roligt att få se honom i sitt nya hem, och han är absolut husets härskare ;-) Tack snälla Terese, Peter, Oliver och Dante för att vi fick komma och hälsa på er och lill-prinsen och för gott kaffe med glass.

Här är Notte - drygt 15 veckor gammal:
 

Tonårslook:


Väl i Stockholm så gjorde vi Gröna Lund,  Livrustkammaren och Tekniska museet så vi var riktiga turister. Sofia och jag hann även med lite shopping medan Lasse tog Maya och Emil och gick på Cosmonova. Vi hade ett par trevliga dagar!

Här åker alla tre "barnen" i kaffekopparna:


På vägen hem passade vi på att hälsa på lilla Mattina som nu bor i Uppsala. Hon hade också växt en hel massa och hon trivdes verkligen i sitt nya hem hon med. Hon har ännu så länge sällskap av 6 söta 11-veckors kattungar men de flyttar inom kort, men då har hon ändå 3 katter kvar att leka med! Stort tack Eva för att vi fick komma och träffa dig och alla katterna, och tack för jättegod paj till kaffet! 

Mattina i gröngräset i rasthagen:


Ett kärt återseende mellan lillhusse och Mattina:


Här är två av Evas jättefina kattungar (men fråga mig inte vilka två det var?):



  


Kommentarer
Postat av: Marinettes

Oj, vilka sötnosar, lilla Mattina, vilken goding. Kommer det några bilder på Sera?

Postat av: Kicki

Annette - visst ska du till Gävle 28/8? Då ska hela kullen ställas ut (även Sera) så jag hoppas vi ses där!! (även om jag hade föredragit att slippa konkurrens av vackra Amandha till Moira ;-)men vi får väl se det som träning denna gången;-)) Antagligen ska jag hälsa på Sera snart så då kommer även nya bilder på sötnosen! Har spanat in din lilla vackra prins också! Åh, så fin <3

2010-07-29 @ 18:38:06
URL: http://lince.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0