Sera, Sera Sera <3

I kväll har vi varit och hälsat på hemma hos Sera för första gången sedan hon flyttade. Jag skulle hjälpa till att bada henne inför utställningen och jag kan säga att jag hajade till då jag såg henne. Himlar vad denna lilla fröken hade utvecklast!!! I den här åldern av 4,5 månader så ska ju sibbarna spreta som värst, men det hade tydligen inte Sera förstått! Fast å andra sidan var ju hennes mor Moira likadan och hade inte heller direkt någon riktig "slyngelålder"!

Hon var jätteduktig då hon blev duschad, även om hon inte tyckte det var jätteskoj. Fönen däremot tyckte hon var rätt läskig. Hade dessutom sån tur att husse fyllde år idag så vi blev bjudna på tårta och väldigt trevligt sällskap och många skratt till fikat =D

Här är ett helt gäng nya bilder på henne som Maya och lillmatte Johanna fotade:












Kommentarer
Postat av: Marie

Men vilken tjej Kicki, så himla snygg! Hon ser ju nästan vuxen ut.



Stort lycka till på utställningen, kommer säkert gå bra och inte blir jag förvånad om det blir någon BIS också.

2010-08-26 @ 23:32:13
URL: http://www.maollichs.com
Postat av: Marinettes

Åh va' vacker hon är men det har jag tyckt sedan hon var bebis. Håller med Marie, hon ser vuxen ut och hon kommer säkert att få många på utställningen att häpna. Ska bli kul att träffa henne i morgon.

Postat av: Kicki

Tack snälla Marie och Annette för era kommentarer om sötnosen =) Vi får väl se vad domaren säger i morgon ;-) Men hon ser nog mer vuxen ut på bilderna är i verkligheten, för storleksmässigt är hon fortfarande en kattunge, men huvudet är väldigt vackert!!!

2010-08-27 @ 08:09:42
URL: http://lince.se
Postat av: Ingrid Näsholm

Sera ser härlig ut och tydligen tidigt utvecklad. Hon borde få bra bedömning på utställningen.

Ingrid.

2010-08-27 @ 20:46:37
URL: http://isrosen.se
Postat av: Lotus

Oj, vad det lilla "krypet" blivit snygg :) Hoppas det går bra för er på utställningen. Jag har det bra här på Hellbergsgatan. Blev glad i dag när lillhusse Emil kom på besök. jag har just nattat honom. Mjau och kurr från oss alla

2010-08-27 @ 22:02:17
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Vad stor hon ser ut! Å vacker är hon också. Tror nog att hon charmar domarna. :D

2010-08-28 @ 12:56:51
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/
Postat av: clarellis

Åh vilken söt tjej!

2010-08-29 @ 09:21:41
URL: http://clarellis-sibbar.bloggplatsen.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0