Ny rapport från Gino i Torpshammar

I dag fick jag en ny rapport från Gino och ett helt gäng underbara bilder på snyggingen!! Måste få citera lite från mailet jag fick:

"Han är verkligen en gosprick som hela tiden söker upp ett knä eller famn att mysa i och det spelar ingen roll om det är vi i familjen eller någon annan. När Tim hade kalas och det var 14 barn här och livat till tusen var han med hela tiden och tyckte det var toppen att vi fixat så många lekkamrater till honom! Rätt var det var låg han och sov i några av barnens knä. Han är verkligen cool och trygg i alla lägen. Filippe och han har verkligen funnit varandra och busar och far runt som tokar just nu!"

Detta är bara ett utdrag av alla superlativ som östs över denna lilla kille, som inte är så liten längre utan vägdes precis in på 2430gram vid 4,5 månaders ålder! Det värmer verkligen i hjärtat att få såna här rapporter och att få höra att alla fyra kattungarna blivit så sociala, trygga och trevliga små individer <3 <3 <3 <3. Nu längtar jag ÄNNU mer tills på lördag då jag ska få träffa hela gänget igen! 

Här är ett urval av bilder på honom!!

Gino 4,5 månad
 

Bus med "Flippen"


Gino och Flippen i rastgården


Tim och Gino myser


Gino på barnkalas... 



Kommentarer
Postat av: Marie

Vilken underbar "liten" kille, han är fantastiskt vacker! Spännande att se vad som händer i framtiden med honom :)

2010-09-10 @ 11:32:54
URL: http://www.hoya-marie.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0