Hoppas, hoppas....

Har varit dålig att uppdatera här igen, men det har inte hänt så mycket i katternas liv och dessutom så har jag börjat ett nytt jobb, så det har varit lite mycket!

I dag är det 20 dagar sedan Nessa och Torres parade sig, och jag tycker mig se en liten förändring på Nessas tuttar!! Kanske betyder det att hon är dräktig =) Jag hoppas i alla fall det!!! Hon har dessutom ökat drygt 200 gram i vikt och hon sover och äter mycket.

Jag ska försöka få en tid att göra ultraljud på henne till veckan så att vi får veta säkert, eftersom tuttarna kan bli rosa även vid skendräktighet! Så håll tummarna!!  

Här är en bild på en tutte - före och idag. Det är ju ännu inte fullt 3 veckor, men jag tycker nog att de ändrat färg och form lite redan! Vad tror ni? (för er som inte är insatta så ska tuttarna bli större och rosa om katten är dräktig)

  

Här är dagens Nessa också - okammad och lite sur:

Kommentarer
Postat av: Cam

Klart dräktig. Iofs är jag inte kattmorska men ;) Hoppas.

2010-08-11 @ 16:30:52
Postat av: Marinettes

Tycker tutten är både rosa och svullen.

Postat av: Gunilla, S*Deltas

Håller med, tycker också att det ser rosa ut. Håller tummen för att hon är det! Jag gör också så, tar kort före och efter 3 veckor. ;)



Hur går det nya jobbet? Du är väl rädd om dig? kram

2010-08-11 @ 23:45:41
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0