Hälsning från Notte i Hudiksvall

Jag blev så glad för i går kom en ny rapport från Notte och några bilder på busen. Tydligen är han fortfarande ett matvrak och han är både busig och gosig om vartannat, och älskar att vara med <3 Precis så som vi trodde han skulle bli då vi började märka av hans personlighet då han var liten!

Ser verkligen fram emot nästa lördag, då jag ska få träffa alla 4 knattarna ur kullen och se hur de vuxit sedan de flyttade! Det ska också bli roligt att höra vad de för för bedömning på utställningen. Sera kommer jag även att få träffa under veckan innan, då jag ska vara med och bada henne, och Notte kommer jag till redan kvällen före. 

Här är Notte som myser i knäet på matte/husse? Kolla örontofsarna =)
 

Nybadad liten kille - ser inte allt för kaxig ut! Lilla gubben...  


  


Kommentarer
Postat av: Monica

Oj, vad han har växt! Så fin!

2010-08-23 @ 09:18:04
URL: http://www.monicap.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0