Torres

Jag har varit och träffat en helt underbar katt! Han heter Lubov Sibiri Sergeij Nikolaevich och kallas för "Torres". Han är snart 10 månader och en riktigt lovande kille med ett helt fantastiskt temperament. Jag blev helt förälskad då jag träffade honom, och nu hoppas jag att Nessa ska känna likadant, för planen är nämligen att de ska få träffas någon gång under försommaren ;-) Jag är så glad över att ha fått chansen att para henne med en så intressant kille som Torres! Mer om parningen och fler bilder finns på hemsidan
 
Här är i alla fall en bild av honom :


Kommentarer
Postat av: Monica

Men oj... Jag visste inte att du har en blogg! Ska lägga den till favoriterna för att fortsätta läsa här.



Vilken snygg kille Nessa ska få träffa! Och vad spännande med Moira. Nu är det bara några dagar kvar.



Hoppas allt går bra och lycka till!

2010-04-08 @ 00:20:04
URL: http://www.monicap.se
Postat av: Kicki

Tack Monica =)

Jo, det känns jättespännande nu! Först nu Moira som går in i dag 63 i morgon, och sedan Nessas dejt till sommaren! Hoppas jag blir lika duktig som dig att uppdatera bloggen då jag väl har kattungar här hemma!

2010-04-08 @ 20:54:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0