Pusskalas

Nu på morgonen fick Maya hålla i Mattina en stund. Moira blir mer och mer trygg med att man lånar ett barn och kattungarna verkar också tycka det är okej och piper inte alls på samma sätt som då de var nyfödda längre!

Här är några bilder då Maya håller Mattina:








Notte verkar vara den som fått bästa spenen för han har nu kommit ikapp Giorno viktmässigt som vägde 15 gram mer vid födseln. Båda grabbarna ligger nu på 182 gram!

Här är en ny bild på Notte:


... och så måste jag visa Giorno som börjar bli riktigt stark nu:


Fick ingen riktig bild på Sera just nu, så jag får väl fånga henne innan nästa inlägg ;-) Snart ska jag sluta fota dem med blixt för nu är det inte länge kvar tills de kan börja öppna ögonen, och då ska man inte utsätta dem för blixten eftersom ögonen är så känsliga i början.

Kommentarer
Postat av: Monica

Vilka fina bilder på lika fina kattungar och dotter. Mattina är verkligen en riktig sötis!

2010-04-15 @ 09:06:17
URL: http://kattungar.monicap.se
Postat av: Gunilla, S*Deltas

Oj, vad länge sen jag var här och tittade. Så många fina kort du har lagt upp på dina - ok Moiras då ;) - barn. Ser verkligen fram emot att få se dom, även om jag måste vänta en hel månad!

2010-04-15 @ 23:01:57
URL: http://deltassibiriskakatter.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0