"Dygnskullen" och en närmare presentation

Nu har jag landat lite efter förlossning och fått sova en natt. Var uppe i natt och gav Moira lite extra att äta men annars har jag sovit bra och småttingarna verkar pigga och krya! Eftersom mitt stamnamn Lince betyder lodjur på Italienska så har jag beslutat att jag ska använda Italienska teman på kattungarnas namn! I samråd med dottern Maya bestämde vi att detta blir olika tider på dygnets kull =)

Här kommer individuella närbilder och namn på dem.

Nummer 1 är en kille som heter S*Lince´s Giorno som betyder dag:


Nummer 2 är en tjej som heter S*Lince´s Sera som betyder afton:


Nummer 3 är en kille som heter S*Lince´s Notte som betyder natt:


Nummer 4 är en tjej som heter S*Lince´s Mattina som betyder morgon:


Behöver jag säga att de är helt uuunderbara ?? <3 <3 <3 <3 


Kommentarer
Postat av: Wilma

Guuud vilka söööta <3 Min favorit är Mattina =)



Kram Wilma

2010-04-11 @ 16:59:56
URL: http://wimlaj.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0