Moira fyller 2 år idag - Hipp hipp hurra !!

Jag kan inte förstå att det redan gått två år sedan min lilla Moira föddes! Hon var bara ett dygn gammal då jag fick ett mail från Eva Gunnarsson där det stod att en liten prinsessa var född, och sedan dess har jag varit såld <3 Redan innan hon flyttade hit kände jag att vi hade en speciell kontakt och Moira är verkligen mattes lilla kelgris! Har jag varit borta ett par dagar så står hon i hallen och skriker tills jag fått av mig jackan och tar upp henne henne. Då kurrar hon i högan sky och beter sig som att hon är totalt försmådd även om resten av familjen varit hemma med henne =)

Här är i alla fall några färska bilder på födelsedagsbarnet:




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0