Väntan, väntan och väntan!!

Nu är jag less på att vänta! Moira har inte kommit i löp ännu och nu är det snart 6 veckor sedan hon fick sitt sista p-piller. Jag vet att det kan ta tid för vissa damer att komma igång, och många behöver flera, flera månader på sig men jag hade hoppats på att Moira inte skulle vara en av dem! Flera gånger har jag trott att hon varit på gång, men hon har bara lurats och dagen därpå varit sitt vanliga jag igen.

I normala fall hade det väl inte varit hela världen att vänta, men i vårt fall har vi en deadline att passa - vi ska nämligen åka på vintersemester och då får det inte krocka med att vi har kattungar hemma. Därför måste vi om hon inte blivit parad innan ett visst datum skjuta på parningen i ca 4 månader - och då finns så klart risken att drömprinsen inte längre är fertil.....
 
Men fortfarande finns hoppet kvar, och det är ju några veckor till hon har på sig. Jag har till och med "hotat" henne med att åka på utställning i höst i stället om hon inte får till det ;-) Men hon verkar inte bry sig om mina hot!

Men nu är det i alla fall snart semester - 3 dagar kvar att jobba - HURRA!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0