Lite närmare presentation kanske....för er som inte känner oss!

Jag bor i Sundsvall tillsammans med min man och två barn som är 6 år och snart 8 år och våra 3 Sibiriska katter. Jag har också en dotter på 20 år som flyttat hemifrån. Mitt stora intresse har sedan vi köpte vår första katt våren 2007, blivit allt som har med dessa underbara djur att göra ;-)

Jag är pälsdjursallergiker men klarar liksom många andra den Sibiriska katten, och nu har vi alltså 3 katter i huset - Det är kastrathanen Lotus och tjejerna Moira och Nessa. Tanken är att tjejerna kommer att få lämna någon kull kattungar efter sig och därför har jag ansökt om och fått stamnamnet S*Lince´s som betyder lodjur på Italienska (Lotus pappa kommer från Italien)

Vi har också en egen hemsida www.lince.se

Här är våra andra två katter
Lotus:


och Nessa:


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0